Betalning
Du betalar avgift för barnomsorg
12 månader per år.
Betalar Du inte,
blir ni av med platsen.
178 dagar
Om du är arbetssökande
eller föräldraledig
kan du bruka platsen
bara på
Det är 178 dagar.
Du anmäler varje ny termin
Anmälan före 1 januari
gäller 1:a halva året.
Du betalar då inget för juni månad.
Anmälan före 1 juli
gäller för 2:a halvåret.
Du betalar då inget för juli månad.
Tipsa andra genom att skicka till:
Senast ändrad: 2010-01-08
Falköpings kommun, 521 81 Falköping | Besöksadress: Stadshuset, S:t Sigfridsgatan 9 | 0515-88 50 00 | Kontakt