Du ansöker för Ditt barn till barnomsorg
tre månader innan
Du behöver plats i förskola eller fritidshem.
Du kan ansöka via webben
Vill du Du ansöka på blankett.
Du kan fylla i blanketten på datorn.
Du skriver ut blanketten på din skrivare.
Du skriver din namnteckning på blanketten.
Du skickar blanketten i kuvert till:
Den enhet
du söker till.
Tipsa andra genom att skicka till:
Senast ändrad: 2011-11-08
Falköpings kommun, 521 81 Falköping | Besöksadress: Stadshuset, S:t Sigfridsgatan 9 | 0515-88 50 00 | Kontakt